Ваша Втіха

Виготовлення зовнішньої реклами

Брендування торгових точок і торгового устаткування

ПАРУ СЛІВ З ІСТОРІЇ БРЕНДІНГУ…
Початок активного застосування брендингу відносять до Середніх віків, коли цехові ремісники, булочники, ковалі, позначали свої вироби особливою маркою. Але розквіт брендингу припав на другу половину двадцятого століття, у зв’язку з тим, що на ринку з’явилася велика кількість схожих товарів. Бренд допомагав виділяти з безлічі характеристик ті, які були найбільш важливі для споживача, а також полегшував розуміння товару. На зміну товарам і послугам прийшли бренди, що несуть у собі певні цінності та враження для споживачів.
У наш час всі компанії, магазини, кафе, прагнуть побудувати свій бренд.
У практично будь-якій торгівельній точці інтер’єр оформлений у своєму унікальному стилі. Таке оформлення і називається Брендуванням торгової точки. Плакати, стенди, логотипи, кольори, вивіска – все це служить одній меті: зробити упізнаваним бренд. Це метод підтримки бренду, і за це компанії-виробники готові віддавати свої гроші, адже це ефективний спосіб боротьби за споживача.

Брендування торгівельних точок – це результативний і доступний шлях до пізнаваності будь-якої торгової марки. Досить поширеним способом брендування торгових точок є покриття всіх видимих поверхонь кіоску чи магазину пластиковими панелями із зображеннями рекламного характеру. Для оформлення скляних вітрин, застосовується перфорована плівка або світлопропускаюча банерна сітка.
Барвисте, яскраве оформлення магазину підвищує обсяг продажу. І це невипадково, адже брендування торгової точки формує вірне уявлення споживачів про запропонований товар і його якість.

Не варто плутати брендування безпосередньо торгових точок з розміщенням реклами торгових брендів в них.
Це два завдання, які мають кожен свою мету. Брендовані холодильники в магазинах, різні постери та воблери, брендовані лотки для здачі та інші рекламні трюки абсолютно покликані нагадувати про товари, що помітно впливає на вибір споживачів під час здійснення покупок.
Брендоване обладнання (стелажі, стійки, полиці) є ефективним рекламним впливом торгової марки на покупця в точці продажу, при цьому є потужним інструментом створення і підтримки іміджу торгової марки, та ідеальним інструментом для залучення максимальної уваги покупців до місця продажу і товару.
Яскраве брендоване торгівельне обладнання з привабливим дизайном, як ніщо інше, дозволить виділити Ваш товар або бренд в торговому залі.

РОЗРОБКА БРЕНДУ, БРЕНД БУК
Мета брендингу:
Мета брендингу – створення чіткого образу бренду і чітке формування напрямків комунікацій. Брендинг включає в себе роботи з дослідження ринку, позиціонуванню продукту, створення імені (brand name), дескриптора, слоган, системи візуальної і вербальної ідентифікації (товарний знак, фірмовий стиль, упаковка, спеціальні звуки і т.д.), використання ідентифікаційних і комунікаційних носіїв, що відображають і транслюють ідею бренду.
ЕТАПИ СТВОРЕННЯ БРЕНДУ.
Якщо бренд створюється з нуля, тоді потрібно діяти поетапно:
1) Аналіз ринкової ситуації, цільової аудиторії (поточного стану бренду, якщо він вже створений);
2) Планування (формулювання суті бренду, позиціонування; розробка стратегії управління брендом);
3) Будівництво бренду (створення системи візуальної і вербальної ідентифікації; розробка бренд-іміджу; створення комплекту документів бренду);
4) Просування бренду (використання інтегрованих маркетингових комунікацій для створення міцних відносин між споживачами та брендом);
5) Моніторинг бренду і оцінка ефективності дій.

БРЕНД-ІМІДЖ

Бренд-імідж – це уявлення про бренд, що відображає, пов’язані з брендом асоціації, що залишаються в пам’яті споживача.
Бренд-імідж допомагає споживачам обробляти інформацію, виділяти бренд з ряду інших, створювати невловимі переваги, спонукати його до покупки, повідомляти позитивні почуття, забезпечувати базу для поширення продукту.
При створенні бренд-іміджу враховуються фізичні властивості продукту, почуття, які він викликає у споживача. Відбувається звернення не тільки до свідомості, а й до емоцій, до підсвідомості

СТВОРЕННЯ КОМПЛЕКТУ ДОКУМЕНТІВ БРЕНДУ

Завершальним етапом розробки бренду є створення єдиного комплекту документів, який об’єднує всі елементи бренду, і регламентує подальшу роботу з ним.
У комплект документів входять:
БРЕНДБУК – це опис основних елементів ідентичності і атрибутів бренду. В якому описуються канали та методи звернення до цільової аудиторії, а також способи використання бренду в різних комунікаціях.

ГАЙДЛАЙН – це паспорт стандартів для даного бренду, який дозволяє регламентувати розміри логотипу, фірмові кольори, шрифти та інші елементи, що створюють фірмовий стиль.
гайдлайн включає в себе ряд правил, що описують коректне і неприпустиме застосування бренду:
– Фірмового знака,
– Логотипу та блоку,
– Схем побудови фірмового знаку та логотипу,
– Фірмових кольорів і шрифтів,
– Розташування фірмового блоку,
– Знака (і / або логотипу) на діловій документації та рекламних носіях,

Ми хочемо задовольнити високі запити наших клієнтів якісними рішеннями і з цією метою, систематизуючи виробництво, досягли результатів низької собівартості.
До високої якості, що є невід’ємною частиною нашої продукції, ми вважаємо за потрібне додати, що відмінною рисою, що вигідно виділяє компанію на ринку виготовлення реклами, є наші привабливі, оптимальні ціни.

Залишити заявку

×
Оставить заявку

×
Телефони:

тел: 050 845 06 21

тел.: 044 332 53 57

×
Телефоны:

тел: 050 845 06 21

тел.: 044 332 53 57

×