Ваша Втіха

Виготовлення зовнішньої реклами

Промо стенд

Промо стенд – це центральна частина будь-якої рекламної акції – дуже популярні і затребувані, завдяки своїй ефективності, зручності і мобільності. Брендовий промостенд – це вдалий вклад коштів в розкручування торгівельної марки, а також значний і дуже виразний акцент на рекламований товар.

Промостенд – це універсальний безпрограшний рекламний інструмент, який буде просувати рекламований товар при додатковій роботі промоутера, і в його відсутність. Розташовується промостенд як в безпосередній близькості від полиць, на яких розкладено рекламований товар, так і на шляху прямування основного потоку відвідувачів по торговому залу. Крім того, промостенд може використовуватися і для рекламування товару або всього бренду на виставках, ярмарках, вестибюлях і фойє та інших місцях скупчення великої кількості людей. При цьому промостенд може бути використаний не тільки в якості рекламного елемента товару чи торгової марки, але і в якості тимчасової торговельної точки.

Промостенди виготовляються із збірних елементів, по типу конструктора. В залежності від типу застосування, промостенди діляться на мобільні і стаціонарні. Мобільні виробляються з легких пластичних матеріалів для зменшення ваги. Стаціонарні досить важкі, щоб їх можна було вільно збирати і розбирати, а також перевозити з місця на місце. Перевагою стаціонарного промостенду є практичність та надійність, яка підкреслює професійну роботу промоутера.

Ви можете зателефонувати до нас і ми проконсультуємо Вас с питань промопродукції, та інших видів реклами.

Види промостійок:

  • Промостійка пластикова
  • Промостійка з фрізом
  • Дегустаційна стійка
  • Промостійка з друком
  • Мобільна промостійка
  • Стаціонарна промостійка

Опис та характеристики промостенда, способи застосування та використання в рекламному оформленні:

Основним призначенням промостенда є виділення рекламованого товару чи торгової марки (бренду) серед великої кількості аналогічної продукції, залучення до нього уваги споживача, стимулювання процесу вибору і купівельного інтересу, створення і закріплення асоціативних візуальних образів рекламованої продукції чи торгової марки в свідомості покупця на рівні підсвідомості.

Правильно виготовлений п ромостенд, розташований в стратегічно важливому місці, здатний створити у споживача позитивне враження про товар або торгову марку навіть в тому випадку, якщо його упаковка з маркетингової точки зору не є найкращою. Таке стильне і ефективне рекламне обладнання допоможе достукатися до свідомості потенційного споживача і сприятиме правильній оцінці якісних характеристик самого рекламованого товару.

Конструкція промостендів включає в себе стіл, каркас, внутрішні полки і два рекламних банера – верхній і нижній, а також сумка для упаковки та транспортування. При цьому виносний верхній банер привертає увагу відвідувачів, які знаходяться від нього на великій відстані.

Залежно від призначення, тобто конкретного завдання, яке вирішується за допомогою застосування промостенда, для їх виготовлення можуть використовуватися найрізноманітніші матеріали – сталь (звичайна або хромована), алюміній, скло, пластик, тканина, самоклеюча плівка, картон, МДФ, ДСП, різноманітна фурнітура. Незалежно від використаних матеріалів, для складання і розбирання промостенда не потрібен спеціальний інструмент, так як це легко пересувна мобільна конструкція.

Промостойки мають цілу низку переваг та відмінностей від інших рекламних матеріалів: можливість швидкого перенесення з місця на місце, мінімум часу на монтаж і демонтаж, можливість багаторазового використання, компактність в упакованому і розібраному вигляді, більша виразність у залученні уваги покупців з будь-якої точки торговельного залу за рахунок яскравості рекламних елементів і висоти конструкції.

Залишити заявку

×
Оставить заявку

×
Телефони:

тел: 050 845 06 21

тел.: 044 332 53 57

×
Телефоны:

тел: 050 845 06 21

тел.: 044 332 53 57

×