Таблички на полиці

Незамінним рекламно-інформаційним атрибутом кожного магазину є шелфтокер. В перекладі шелфтокер, означає – “розмовляюча полиця”, але не в тому сенсі, що полиця сама здатна говорити, а в тому, що вона дає необхідну інформацію про товар потенційному покупцеві. Зокрема, шелфтокер надає дані покупцям про вартість товару, знижки на нього, та формує додаткові мотивації до покупки, і створює інтерес саме до цього бренду. Розміщується шелфтокер безпосередньо на торці прилавка або полиці.

 

Асортимент продукції в сучасних магазинах і торгових центрах, відрізняється великою різноманітністю, тому покупцеві буває досить складно знайти необхіднумарку товару. Для виправлення цієї ситуації застосовуються - шелфтокери. Шелфтокер – це спеціальне рекламне зображення, яке встановлюється на полиці з продукцією, повнокольоровий фігурний рекламний елемент. Його основне призначення – візуально виділити і об’єднати продукцію однієї торгової марки.

До шелфтокера відноситься така pos-продукція, як цінники і шелфстріпи. Цінники ставляться на полицю безпосередньо біля товару. Шелфстріпи представляють з себе вузькі смужки або кутники, які закріплюються на торці полиці, в тому місці, де розміщений товар. Вони бувають вертикальними і горизонтальними. Шелфтокери можуть прикріплятися за допомогою двостороннього скотча, вішатися на гачок або мати ніжки. Матеріал для їх виготовлення застосовується різноманітний – папір та картон (ламінований і звичайний), метал, пластик. Довжина шелфтокерів зазвичай знаходиться в межах від 15 до 50 см.

Шелфтокер – це дуже ефективний pos інструмент в оформленні магазину. При його грамотному застосуванні, він буде значно підвищувати впізнаваність товару споживачем. У зв’язку з цим, особливу важливість для шелфтокера набуває його дизайн, який і повинен послужити для залучення уваги споживача, не тільки до самого товару, але і до його якісних характеристик, ціни або можливих перевагах. Грамотно оформлений шелфтокер, здатний не тільки привернути увагу покупця до товару, але й підштовхнути його до покупки, навіть якщо до цього він і не збирався купувати даний товар. Особливо добре зарекомендували себе шелфтокери в якості провокаторів перших пробних покупок, адже не даремно назва цих pos-матеріалів наукраїнську мову перекладається як «розмовляюча полиця».

 


Comments are closed